Ugh.

Alltså, jag ska verkligen plugga kemi, jag lovar. Om ett tag.

Jag förstår inte riktigt varför det går så segt att plugga, jag tycker ju faktiskt om kemi (ve och fasa!). Nejmen på sanning alltså, vad fan är det med mig? Jag kanske har för mycket överskottsenergi (HAHA) eller så är jag bara "all over the place" som vanligt. Jag tror nästan ibland att jag har någon slags ADHD, eller koncentrationsstörning. För helt ärligt så känner jag mig som en treåring ibland, och visst det är ju "jätte"gulligt, not.


Det känns som om någon punkterat en ballong, luften har liksom bara pyst ur mig. Har jag kanske punkterat lungan utan att märka det?

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar (inga JÄVLA reklamkommentarer!):

Trackback
RSS 2.0