Addicted

Jag är beroende.

Av internet alltså. Det är bara så himla underbart, jag förstår verkligen inte hur jag någonsin kunde leva utan detta mirakel! Inte konstigt att mina föräldrar och alla äldre än 35 är lite lätt störda, det skulle jag nog också vara om jag inte haft internet. Vad fan gjorde man på deras tid liksom? Spelade fia eller? Fast å andra sidan så slapp de ju förmodligen fetma och annan skit..


Det jag tänkte skriva om var att jag vill bli konditor. Japp, screw Fysik B och den där jävla skiten. Jag kommer bara att faila med mitt liv, och sen kommer jag att dö när jag måste gå på universitetet och göra samma helvete igen, i tre år! Så.. jag satsar nog på att baka istället, det är ju kul så varför inte liksom?


fin bild från google



ojdå, skulle postat det här liiiite tidigare idag men det blev visst inte så.
Aja, nu ska jag fortsätta kolla på en massa recept och se klart heroes och gosa lite med Kou-chan  (måste ha sett "Tatta hitotsu no koi" för att förstå..)









Det syns inte på bilden, men han blinkar :)











Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar (inga JÄVLA reklamkommentarer!):

Trackback
RSS 2.0