Bleh

Jahaja. Nu sitter jag här och lyssnar på musik (Say it ain't so - Weezer) och väntar på att Martan ska komma så att vi kan fara till kyrkan och ikväll blir det restaurang med pappsen och sedan . . .

UME OPEN!

WOHOOO liksom, vi ska se The Hives! Haha! Fast det allra bajsigaste är att de inte börjar spela förrän 00.45 alltså kvart i ett, och jag klev upp kl 08.00 imorse vilket betyder att det kommer vara en väldigt trött och sliten liten (haha, sliten-liten, säg det högt fem gånger! >w< ) jag som står där och hoppar till musik som jag inte hört förr. För nej, jag lyssnar inte på The Hives, men Martan säger att de är bra. Och sällskapet kommer ju vara fint så det kommer nog bli bra ändå, japp japp.

Nej, nu ska jag ta och se Heroes, yeeeeeaaaaah!





Btw, varför startar jag alltid mina inlägg med ord som "jaja", "Japp" eller typ "ojoj" ? Lite random sådär, men å andra sidan så är ju hela denna lilla ovärda blogg totalt randommmMMMMnnnmbdsmabgaöbjcsmanklfabsjl. Oj.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar (inga JÄVLA reklamkommentarer!):

Trackback
RSS 2.0