HELVETES JÄVLA SKIIIIIIIT

Fanfanfanfanfanfanfanfan.

Jag tycker verkligen inte om min tyskalärare! Vi ska, inför vår efterlängtade resa till Tyskland, ha en liten loppmarknad. Dock så har han failat rätt så rejält:
     - Jag har ingen som helst aning om var vi ska vara.

Tack och lov är inte alla lika borttappade som jag, så efter några mess med både Hurtis och Becca så har jag fått reda på att vi ska vara på Nolia. Problemet:
     - Hur fan tar jag mig dit?
     - Var på Nolia ska vi vara. Nolia är rätt så stort och jag hittar knappt dit.

Och om jag även lyckas med bravaden att ta mig dit helskinnad så kvarstår ändå ett sista problem:
     - Jag har ingenting att sälja. Och ingenting att sälja = ingen del av vinsten, som går till en kollektiv kassa.

Jag menar, hela vår källare är full med saker. Saker som någon skulle betala för? Nej. Bara en massa skräp som vi behållit av någon okänd anledning.

Enda anledningen till att jag faktiskt skulle fara är ju för att jag inte vill lämna Hurtis i sticket, att stå och sälja med Bokka den Gräsliga.

 Damn you!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar (inga JÄVLA reklamkommentarer!):

Trackback
RSS 2.0