Myanmar är ett konstigt namn på ett land

Jaha. Matteprovet idag gick faktiskt rätt så bra, vilket betyder att det förmodligen gick åt helvete.
     Murphys lag liksom. Känns det som om det för en gångs skull gick bra så sitter man där någon vecka senare med ett sketet jävla G+. Så jag låtsas att det känns som att det gick bajs. (HAHA! säg, "Ich bin jetzt bei Sabine" fort... ;> systeryster hade den meningen i tyskaläxa tror jag. Bra humor, jaaaaa)

Jag borde ändra layout. Bara btw liksom.



Näej, nu ska jag ta och vara duktig, layouten får nog vänta till någon annan dag för nu ska jag vässa på mitt CV och min jobbansökan. Vet inte ens om jag egentligen är så jättesugen på det här jobbet då det är för hela sommaren, men det är bättre än inget!
     Fast jag måste nog vänta tills morsan kommer hem, hon måste hjälpa mig så att jag inte sitter och myttar och typ skriver:
 "Jag älskar människor och det bästa jag vet är att hjälpa små skrikande treåringar, de är ju så söta de små liven <3".

Att skriva personliga brev och CV är ju fan en hel jävla vetenskap.

Kommentarer
Postat av: maria

Svar: Så kände jag med, därför skrev jag det där inlägget och tipsade blogg.se om det. Ego jag vet, men vad gör man inte för konsten? Tack för tipset förresten, många som kom med det!

2009-03-27 @ 23:17:04
URL: http://amria.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar (inga JÄVLA reklamkommentarer!):

Trackback
RSS 2.0